happy child blowing dandelion outdoors in spring park
1 234


how to tell if a movie is shit

today i decided to watch the wild thornberrys

a descicion i came to regret

i keep forgetting that real people actually read my posts i think i might take another break from tumblr and start paying more attention to actual important things in the real world idk though

I still don’t understand why you’re in charge.

carlsagan:

unclepolymer:

Pusheen the cat making some chemistry.

That cat is not wearing safety goggles, he hasn’t even bothered to clean up that spilled solvent, and he is holding that Erlenmeyer flask way too close to his face.

Pusheen the Cat, more like Pusheen the limits of lab safety

Anonymous asked: you know i was standing in the bus and the driver hit so fucking hard on the brake like wtf and i fell on this guy behind me and accidentally my lips went on his face. i looked at him in fucking agony and we just awkwardly smiled at each other and i got his number. this was last week and i dont know if i should call him

omg

Anonymous asked: i once kissed someone accidentally in the bus

how do you “accidentally” kiss someone 

alcoholicgifts:

ecofrat:

me gettin stabbed as usual

"lol what can you do"

SLEEPOVER! SEND IN YOUR CONFESSIONS, PLEAS FOR ADVICE, SECRETS, BAD JOKES AND PICKUP LINES, SEX QUESTIONS, REQUESTS (selfies etc.) OR JUST CHAT WIH ME

piefacemcgee:

seoulcrossing:

connie-crossing:

moonbellscrossing:

xereneas:

HOW THE FUCK DO PEOPLE GET PERFECT FUCKING VILLAGER HOUSE PLACEMENTS LIKE THIS

Lots of time, sweat, tears, and sometimes a little luck.

is this real

looking at this makes me cry like how the fuck

Hey guys, I did a little bit of digging and this town’s dream code is 3200-1562-9686! Definitely check it out; it’s really a lovely town!! The mayor is super dedicated.

no but i liked it so i kept it

im still waiting for the gay fan art of me and jada tbh

everythingcanadian:

"feel my leg, I just shaved."